lajlasplace

Alla inlägg under juni 2012

Av Lajla - 8 juni 2012 08:05

Yes jag har fyllt år är 9 det var bara 1 kompis som kom på kalaset   men jag fick rullor av mamma och papppa men av min kompis fick jag bara örhengen Fick en jätte goooood katt tårta som mamma bakat HON E BÄST. I torstes så  var det OS-dagen (i skolan) sen den dumma olivia höll fast evelyn hon grät och olivia skrattade sen släppte hon henne och tog omg HON HÖLL SINA TVÅ HÄNDER PÅ MIN NÄSA OCH MUN jag sa sluta men hon bara skrattade men vet ni vad jag trammpade på hennes stukade fot HAHAHAHAHAHA men sen efter skolanså gick jag ut med emilia och johanna sen kom olivia och hon sprang efter oss som att hon vore galen sen så azzå emilia hade krukor hon har JÄTTE ont sDen vi stannade sen jag trilla och olivia sa - Vet du vad jag har luste med nu Lajla....att bryta ditt ben. Sen vi gick hem till mejj och lämmna mina saker sen sa jag till mamma alting OLIVIA GICK EFTER OSS sen så kom mamma o min faster ut sen azzå olivia hon gömde sajj sen gick mamma och faster hem sen kom olivia fram och  började babla babel babel bla bla sen så kom emilia med sina krykor på henne och sa fula saker hahahahahahahahhahahahahhahahah så roligt jag och johanna skratta så mycke så att vi trilla om kull hahah :D sen gick vi in där vid hissen och emilia o johanna var där ute med henne så jag sa du leker dig diva diva hahahahaha så emilia sa-Hahhah så ball hon e ^_^ sen gick hon hem  för att hon var en............FEGIS!!!!!! hejdå det var minnsan en lång historia :D

Presentation

Fråga mig

60 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards