lajlasplace

Direktlänk till inlägg 15 september 2012

SÅ GOTT!!!

Av Lajla - 15 september 2012 13:45

Jag fattar inte , näe jag fattar inte min mamma gör

såååå goda kakor hur?

kolla bara på denna kakan asså man dräglar om man bara känner

lukten. tycker inte ni detta ser gott ut?


Det här lagade mamma idag jag spelade data i mitt rum sen så

kände jag lukten jag tänkte - ärsh det var bara fantasi lukt

efter en stund så sa jag -Näe jag tittar i köket

DÄR JA DÄR LÅG DENNA UNDERBARA SAKEN :DDDDD

 

NOM NOM NOM :D

Byeee nu ska jag äta kakan mmm gott   !    ses

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lajla - 9 augusti 2013 09:32

Ska skaffa ny blogg.. Jag har inte bloggat eftersom jag har glömt lösenord, men denna bloggen är störd så jag gör ny... Hoppas ni ser detta.. Snälla var inte sura på mig :( ...

c;

Av Lajla - 20 januari 2013 16:09

Har ätit jätte god mat nom nom nom, har varit hos farmor denna helgen har varit jätte kul, just nu håller jag på att fota lite grejor på datan^-^ Har ni msp adda mig: vanesa093 jätte kul spelar gthotel nu osså adda mig: .Katten. min största dr...

Av Lajla - 19 december 2012 15:06

Hej igen ! Hej just nu sitter jag här med min lilla hund pixie ska nog snart gå ut och vara med Miranda min kompis I dag i skolan var det min otursdag :( min kompis Rawia tog bort stolen när jag skulle sätta mig men jag såg inte att hon fl...

Av Lajla - 18 december 2012 18:50

Vad det ska va oretvist ;( hatar oretvisan man får den dära ledsna arga känslan Hatar den dumma stupid känslan Önska att oretvisa inte fanns! te.x när man har syskon kan det bli väldigt oretvist kan jag säga :/ ...

Av Lajla - 18 december 2012 17:41

förlåt att jag slutade :( ska börja igen hoppas det blir många som läser hoppas jag börjar rida nån gång ingen fattar hur mkt jag bryr mig !! Jag måste börja JAAAG SKA! NI SKA FÅ SE!! det är jätte många som coolar sig i stallet för att dom...

Presentation

Fråga mig

60 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards