lajlasplace

Alla inlägg under augusti 2012

Av Lajla - 31 augusti 2012 15:19

så jag och emilia stack till stallet en stund.

vi tittade på dom underbara hästarna så vackra.

ja nu har pappa kommit :) snart ska jag till VÄRLDENS BÄSTA MORMOR!

och santino förstås ska till farmor.

Emilia ska börja på stallet imorn ska hon tydligen köpa

rid stövlar hjälp och byxor och allt sånt man behöver för att rida

Hon har redan anmält sig och bla bla bla... Ja endå T_T

jag kommer endå börja NÅN GÅNG :D kul

Älskar hästar ^_^ byeee!

Av Lajla - 31 augusti 2012 13:41

Japp,skolan är slut det var faktiskt en bra dag jag hade me mig rullorna.

Och johanna (min bff) lärde mig lite.

Och jag hade tappat bort min skin-jacka för nåra dar sen

sen så frågade jag johanna om hon hadde set den svaret -Nepp

sen frågade jag emilia svaret -Ja den har varit hoss mig hela tiden.

Tycker inte ni att hon skulle sagt det för länge sen asså den var hemma hoss henne.

Ja i dag så hämta jag den som tur var.

Lillebror är lika lekfull som alltid :)

I dag ska jag till mormor Jippiee!!! och lillebror ska till

farmor förstås ;)


                          LOVE

      

Av Lajla - 30 augusti 2012 19:12

Hej, och äntligen börjar bloggandet igen.

ja jag har varit på semester och det var SÅ himmla kul.

Vi var i mostar och makarska.

Sorry om jag nt har bloggat så himmla mkt men nu kommer det nog össa på :)

Och jag har också börjat 3an det är sååå kul   

Jag har lekt mycket med mina vänner och så.

Titta gärna på min mammas blogg också http://www.finest.se/userBlog/?uid=50082&beid=2216178 <--Där

Imorgon ska jag till mormor YeY! kul jag ska leka mycket där också med min bästis

hon är likadan som jag : Rolig,Påhittig och full av skratt :)

och min lillebror förstås ska gå till farmor ja :)

Vi har ju flyttat så nu har jag ett eget rum Jippie! och min lillebror har också det.

Så vi har VÄRLDENS BÄSTA FAMILJ


Mvh//Lajla Assenova

 

Presentation

Fråga mig

60 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards