lajlasplace

Alla inlägg den 4 september 2012

Av Lajla - 4 september 2012 21:18

Hej då, snart ska jag sova jag var på stallet i dag

det var den roligaste stall dagen jag fick sköta om hästar

hoppas jag blir medlem åååh ;(

kanske ni vill se vilka hästar som är mina favoriter från vårt stall

tog bilderna på ett speciellt sett ;D


2 Bilder på Bess hon är en ponny

 

här kommer en hela kroppen på Bess

 

det var bess det nu kommer Etna hon är en fullblod hon är INTE en ponny ;) 

 

en till

 

Så det var Etna nu kommer Prins han heter faktiskt prins han är söt

 

Ser ni ÅÅHHH så söt

 

Vet ni vad? det var prins jag sköte i dag :D

Godnatt alla bloggtittare :D

och alla hästar förstås

drömer aalltid om hästar hästar hästar ^_^


Av Lajla - 4 september 2012 12:52

Jag är i skolan nu fast jag får vara på datan så jag bästämde mig för att blogga lite.

snart måste jag gå min fröken Agneta är på kurs.

Så vi har vikarie så jag sa:

-Kan vi inte leka isttälet för att läsa saga

vikarien sa -Okej då

Alla bara

-JAAAAAAAAAAAAAA

så nu måste jag tyvär gå jag bloggar mer när jag kommer hem


Baiii :D

 

Ses :D


Presentation

Fråga mig

60 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards