lajlasplace

Alla inlägg den 28 september 2012

Av Lajla - 28 september 2012 20:25

Nu har jag bästämmt mig för att ha extra bloggning på fredagar :)

Men asså en sak det känns som ingen tittar på min blogg längre inga kommentarer inga frågor :(

Vad har hänt? aja för om inga tittar på min blogg är det inte lönt att ha den då :(

jag kommer sluta blogga om ingen tittar på den :(


Hej då...

Av Lajla - 28 september 2012 20:16

Jag har varit i stallet i dag det var jätte kul fast en jobbig sak

men ni tycker nog det är roligt en häst som heter Etna

hon nyste på mig ;( fick snor i hela ansiktet blee kunde inte ens öppna ögonen

så emilia hjälpte mig.

Imorgon är det spännande :D vet ni vad jag kanske ska prov rida såååå kul!

jag har provridit i ett annat stall med min kusin nånstans i malmö tror jag :/

där fick jag leda en shetlands ponny till hagen och kraffsa hovarna

ni måste se detta snälla det är sååå himmla gulligt :') http://www.youtube.com/watch?v=8kAUllHj1KU <-------


Visst är det gulligt :) när jag blir sotr ska jag ha en egen häst ;(

Det är jätte kul att borsta hästar och kraffsa hovarna, säg till om ni har hästar :)

SPRID MIN BLOGG!! SPRID MIN BLOGG!!

Hejdå sötnosar bloggar mer imorgon  :'3

Av Lajla - 28 september 2012 12:47

Hej jag bloggar i skolan just nu så det blir ett littet inlägg :)

Ja snart ska jag rita men jag har jätte kul.

Snälla dela min blogg vill vara uppe på toppen ni betyder allt ni är guld

Älskar er Puss Hejdå sötnosar ha det så bra!

Presentation

Fråga mig

60 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards